Голос Бога Отця за 2 лютого 2014р., Свято Стрітення Господнього.

Голос Бога Отця

Недільний вісник

Парафії Бога Отця Милосердного м. Запоріжжя

2 лютого 2014р., Свято Стрітення Господнього.

У сьогоднішнє свято згадуємо зустріч Ісуса зі Своїм народом: Месія на руках Своєї Матері зі Святим Йосифом приходить в Храм і зустрічається з народом Божим в особах Симеона і Анни. Ісус Є Світло і Спасіння наше. Свічка символізує Ісуса Христа, Який освячує все наше життя, даруючи нам пізнання самих себе і шляхи, що ведуть в Царство Небесне. Свічку, яку запалюємо сьогодні в Храмі, принесемо в наші будинки. Запалимо цю свічку також і в стінах нашого житла, помолимося всією сім’єю про те, щоб в знаку цієї свічки Ісус перебував з нами кожен день. Особливо, в складні хвилини нашого життя, коли з’являється загроза життю духовному чи фізичному, запалюємо цю священну свічку і, вдивляючись в її полум’я, знаходимо впевненість, що з нами Бог Всемогутній. І мені нічого боятися. Нагадує нам про це Псалом 27: “ГОСПОДЬ – світло й спасіння моє, кого буду БОЯТИСЯ?».

Наш самий близький контакт з Ісусом відбувається в момент прийняття Євхаристії – Святого Причастя. Коли ми їмо переломлюваний на Святій Месі Хліб – ми єднаємося з любов’ю Ісуса, Який віддав за нас Своє Тіло на дереві Хреста; коли ми п’ємо з Чаші – ми єднаємося з Тим, Хто в жертві за нас пролив Свою Кров.

Коли Христос встановив таїнство Євхаристії?

Ісус встановив Святу Євхаристію напередодні Своєї смерті, «в ту ніч, як виданий був» (1Кор 11, 23-25), коли Він зібрав навколо Себе апостолів в Сіонській світлиці в Єрусалимі та скоїв з ними Таємну Вечерю.

Наскільки важлива Євхаристія для християнина?

«У Святій Євхаристії ми стаємо з Богом одне, як їжа з тілом» – так сказав Святий Франциск Сальський. А Арсський Кюре сказав: «Не причащатися – це все одно, що вмирати від спраги, перебуваючи поруч з джерелом».

Які основні моменти Святої Меси?

Кожна святая Меса – євхаристійне богослужіння розкривається в двох основних частинах: Літургії слова та Євхаристійного літургії.

Який найголовніший момент святий Меси?

Вся Свята Меса дуже важлива, кожна молитва і кожна пісня мають своє значення. Але особливу увагу ми повинні звернути на момент Пресуществлення. У цей момент відбувається зміна субстанції хліба і вина в субстанції Тіла і Крові Христа. При проголошенні священиком Встановлених слів (тобто слів, сказаних Ісусом на Тайній Вечері) субстанція (істота) Хліба і субстанція вина під дією Духа Святого стають відповідно субстанціями Тіла і Крові Христа, хоч і зберігаються акциденцій (зовнішні образи) хліба та вина. Ісус Христос реально, але все ж невидимо і таємничо присутній в тому, що виглядає як хліб і вино.

Хто може прийняти Святе Причастя?

Святе Причастя може прийняти хрещена людина, що не має на совісті важкого гріха (після сповіді). За одну годину до Служби ми повинні дотримуватися так званого Євхаристійного посту (не приймати поживу та напої). Якщо я поїв, то з поваги до Ісуса не приступить до Причастя. Причастя приймаємо на язик, не гриземо Його, а в глибокому мовчанні чекаємо, поки Святе Причастя не розчиниться, і тоді Його ковтаємо. Не хапаємо Причастя губами або зубами, бо є небезпека падіння Причастя на землю. Після Причастя в тиші повертаємося на своє місце і використовуємо час на дуже глибоку молитву. Неприпустимо після Причастя виходити в туалет або йти додому. Служба закінчується відходом священика до ризниці (захристію) і закінченням співу. На Недільну Службу категорично заборонено спізнюватися без поважної причини (наприклад, проблеми з транспортом). Якщо я запізнився з власної вини, то не приступить до Причастя без Сповіді. У будній день, навіть якщо я запізнився і встиг на молитву Отче наш, зберігаючи евхаристический пост, можу прийняти Святе Причастя.

Як змінює мене Святе Причастя?

Кожне Святе Причастя ще глибше з’єднує мене з Христом, робить мене живим членом Тіла Христового, оновлюючи благодать, отриману мною в Хрещенні і Миропомазанні, і зміцнює мене в боротьбі з гріхом.

Як часто можна приймати Святе Причастя?

Церква радить нам, щоб ми причащалися навіть щодня. Глибоко віруючий і свідомий християнин не уявляє собі жодного дня без Причастя. Причастя – це головна їжа для душі. Причастя можемо приймати, а також можемо поклонятися Ісусу в Святих Дарах. Таке поклоніння називається адорацією. У адорації – споглядальній молитві ми маємо можливість довго дивитися на Живого Бога, захованого в хлібі. Перебування в глибокому шануванні перед Святими Дарами є дуже сильною молитвою. Пам’ятаємо, що завжди в дарохранильниці перебуває Живий Ісус – Він реально там Є. Коли йдемо на Святу Євхаристію, нам необхідно красиво одягнутися, як на зустріч з кимось дуже важливим. Буває, що на роботу одягаємося красиво, а на Недільну Літургію, тобто на найголовнішу зустріч тижня приходимо одягненими, у чому попало. Чому – то не всі це розуміють.

Яким чином Свята Євхаристія виявляється передбаченням вічного життя?

Ісус обіцяв своїм учням, і стало бути, нам, що одного разу ми посядемо з Ним за трапезою. Тому під час кожної Святої Меси «згадується страждання Христа, душа наповнюється благодаттю, і дається нам запорука майбутньої слави»

Чи завжди я пам’ятаю, що Євхаристія – це жива зустріч з Живим Богом?

Парафіяльні оголошення .

Порядок Служб в будні дні: о 8.00 і о 18.00. У неділю Святі Літургії о 8.30 (українською в Храмі і англійською в каплиці), об 11.00 (російською), о 18.00 (російською).

На цьому тижні перші четвер і п’ятниця місяця.

3 лютого – св. Власія. У цей день благословіння світіння св. Власія і благословення ними від хвороб горла.

5 лютого – св. Агати діви і мучениці. У цей день благословляємо воду і хліб. Шматочок такого хліба віруючі носять в сумочці з собою або тримають у своєму будинку для захисту нашого життя від усіляких небезпек. Служби о 8 і в 18 годині.

7 лютого, о 15 годині починаємо молебень на честь Бога Отця.

Дякуємо за сьогоднішні пожертви, які підуть на утримання сестер – кармеліток із закритого монастиря, який знаходиться в нашій єпархії під Харковом в с. Покотилівка. Ці сестри цілодобово моляться за всіх нас, за нашу єпархію, за всіх людей.

Дякуємо за пожертви і за прибирання в Храмі.